- تاریخ انتشار : 1404/02/27 - 09:19
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZW8V
آغاز فصل جدید هدفمندسازی، پایش و نظارت بر آموزش بالینی با اجرای پروژه لاگبوک الکترونیکی پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی با راهاندازی لاگبوک الکترونیکی (دفترچه ثبت فعالیتهای یادگیری)، گام بلندی در مسیر تحول آموزش بالینی برداشت. این ابزار، از آبانماه ۱۴۰۳ به صورت تدریجی وارد عرصه آموزش شد و حالا به عنوان همراهی نوین، فعالیتهای آموزشی دانشجویان را دقیقتر و هدفمندتر ثبت و ارزیابی میکند.
در نخستین گام، گروه بیماریهای عفونی (به عنوان گروه پایلوت) میزبان اجرای این پروژه شد و پس از موفقیت اولیه، گروههای چشمپزشکی و گوش و حلق و بینی در اسفندماه ۱۴۰۳ و گروه بیهوشی نیز از فروردینماه ۱۴۰۴ به جمع گروههای مجری لاگبوک الکترونیکی پیوستند.
لاگبوک الکترونیکی، با هدف مستندسازی دقیقتر، صرفهجویی در زمان و کاهش فاصله تئوری و بالین، زمینه را برای ارزیابی منصفانهتر و تعامل بیشتر میان اساتید و دانشجویان فراهم کرده است.
لاگبوک گروههای اطفال، نورولوژی، روانپزشکی و طب فیزیکی و توانبخشی نیز در حال آمادهسازی بوده و به زودی به این پروژه خواهند پیوست.
دانشکده پزشکی از همه دانشجویان و اساتید دعوت میکند تا با مشارکت فعال خود، مسیر موفقیت این پروژه را هموارتر سازند و گامی موثر در جهت آیندهای روشنتر برای آموزش پزشکی بردارند.

نظر دهید