دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1401/11/08 - 13:39
  • تعداد بازدید : 219
  • تعداد بازدیدکننده : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zaya

نشست هم اندیشی راه اندازی گرایش پزشکی خانواده در دوره پزشکی عمومی برگزار شد

نشست هم اندیشی راه اندازی گرایش پزشکی خانواده در دوره پزشکی عمومی با حضور معاون پزشکی عمومی، مدیران گروه پزشکی اجتماعی، جراحی، زنان و زایمان و روانپزشکی روز چهارشنبه مورخ 1401/11/5 در دفتر ریاست دانشکده پزشکی برگزار شد...




نشست هم اندیشی راه‌اندازی گرایش پزشکی خانواده در دوره پزشکی عمومی با حضور معاون پزشکی عمومی، مدیران گروه پزشکی اجتماعی، جراحی، زنان و زایمان و روانپزشکی روز چهارشنبه مورخ 1401/11/5 در دفتر ریاست دانشکده پزشکی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، معاون آموزشی پزشکی عمومی دانشکده اظهار داشت: در راستای برنامه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی و بنا بر توصیه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ماده یک دستورالعمل توانمندسازی علمی و حرفه ای طب عمومی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان شرایط راه اندازی گرایش پزشکی خانواده در دوره پزشکی عمومی با عنوان دوره پودمانی ادغام طولی کارآموزی و کارورزی پزشک خانواده را احراز نموده است.



دکتر مهرداد سی منی با بیان اینکه گروه آموزشی پزشکی اجتماعی به عنوان هماهنگ کننده این امر می باشد، گفت:  در این نشست در خصوص تدوین شیوه نامه گزینش کارورزان داوطلب واجد شرایط و دارای نگرش مطلوب بالینی و مراقب سلامت جامعه نگر بحث و تبادل نظر شد.



وی افزود: مقرر شد گروه‌های آموزشی بیماری‌های داخلی، کودکان، جراحی، زنان و زایمان و روان‌پزشکی ضوابط اجرایی برنامه و نتایج اجرای آن در سایر دانشگاه‌ها را ارزیابی نموده و در جلسه بعدی پیشنهادات و برنامه های خود را اعلام نمایند.








  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 14032
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب