دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1398/02/08 - 11:23
  • تعداد بازدید : 622
  • تعداد بازدیدکننده : 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTf9
در اولین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزشی دانشگاه:

معاون آموزشی دانشگاه از غرفه دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی بازدید کرد

معاون آموزشی دانشگاه در ساعات نخست از اولین روز برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزشی دانشگاه، از غرفه دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی بازدید کرد...




معاون آموزشی دانشگاه در ساعات نخست از اولین روز برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزشی دانشگاه، از غرفه دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی بازدید کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، سرپرست دانشکده با اعلام این خبر افزود: دکتر عباس تقوی اردکانی معاون آموزشی دانشگاه  به همراه جمعی از معاونین، مسئولین و مدیران دانشگاه در این بازدید از نزدیک در جریان دستاوردها و اقدامات آموزشی دانشکده پزشکی قرار گرفتند.



دکتر سید امیر حسن متینی با اشاره به اینکه دانشکده پزشکی در راستای هزینه کرد هوشمند در اقدامی متفاوت تمام دستاوردهای علمی، آموزشی و فعالیت های خلاقانه خود را در قالب کلیپ هایی تهیه  و در مانیتورهایی در معرض نمایش عموم قرار داده است اظهار داشت: معاونین و مسئولین دانشگاه از این اقدام هوشمندانه استقبال و تقدیر به عمل آوردند.



وی تصریح کرد: دانشکده پزشکی در 4 بخش جداگانه، اقدامات مرکز مهارتهای بالینی، دفتر توسعه آموزش پزشکی، فعالیت های نوآورانه و برترین های آموزشی و افتخار آفرینان دانشکده به ارائه فعالیت های آموزشی خود پرداخته است.



دکتر متینی، با بیان اینکه در غرفه دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی تالیفات اعضای محترم علمی، مقامات و افتخارات کسب شده، فرآیند های آموزشی تدوین شده و سایر رخداد های علمی و آموزشی و.... به نمایش گذاشته شده است افزود: برگزاری تور علمی بازدید از مرکز مهارتهای بالینی و بیمارستان نمادین واقع در مرکز فرقانی، مسابقه   علمی دانشجویی، بررسیBMIتوسط دانشجویان تغذیه و .... را از دیگر برنامه های غرفه دفتر توسعه آموزش پزشکی برشمرد.



گفتنی است: قاب خاطره ها که در آن عکس هایی از اعضای هئیت علمی متوفی دانشکده پزشکی قرار دارد از دیگر بخش های جنبی این غرفه است.



لازم به ذکر است  طی مراسمی با حضور سرپرست دانشکده پزشکی سه اصله نهال  برای تجلیل از یاد و خاطره افرادی که پیکر های خود را به گروه آموزشی آناتومی جهت آموزش دانشجویان اهدا نمودند در محل یادمان پیکر های آموزگار دانشکده پزشکی کاشته شد.


















  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12876
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/98/akhbar/2/amoozesh.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب