دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1397/12/11 - 13:04
  • تعداد بازدید : 817
  • تعداد بازدیدکننده : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZWe9

مراسم تکریم مدیر گروه میکروب شناسی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم از مدیر گروه میکروب شناسی، با حضور سرپرست دانشکده، معاونین، مدیران گروههای آموزشی و جمعی از مسئولین و کارکنان دانشکده روزسه شنبه مورخ 7/12/97 در سالن اجتماعات طبیب این دانشکده برگزار شد...




مراسم تکریم از مدیر گروه میکروب شناسی، با حضور سرپرست دانشکده، معاونین، مدیران گروههای آموزشی و جمعی از مسئولین و کارکنان دانشکده روزسه شنبه مورخ 7/12/97 در سالن اجتماعات طبیب این دانشکده برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، سرپرست دانشکده در این مراسم  ضمن تقدیر از سی سال خدمات صادقانه دکتر رضوان منیری اظهار داشت: بدون شک موفقیت‌های امروز  گروه و دانشکده حاصل تلاش و زحمات گنجینه‌های سرشار از تجربه، دانش و تخصص است.



دکتر سید امیر حسن متینی با بیان اینکه دکتر منیری کماکان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه است، ابراز امیدواری کرد:همواره  در دانشکده از تجربه‌های ایشان بهره‌مند باشیم.



دکتر محمدعلی اطلسی معاون آموزشی علوم پایه و تحصیلات تکمیلی دانشکده نیز در این مراسم تجلیل و قدردانی از دکتر منیری که عمر گران‌بهای خود را به خدمت به جامعه علمی کشور گذرانده‌اند گفت: «تکریم و احترام  پیشکسوتان در فرهنگ ما ایرانیان یک سنت است و یک وظیفه، درواقع تقدیر از عزیزانی است که در ارتقا و اعتلای جامعه علمی کشور در سطح دانشگاهی و ملی نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.



دکتر احمد خورشیدی به نمایندگی از اعضای هیئت علمی گروه از زحمات دکتر منیری در طول دوران تصدی مدیریت گروه میکروب شناسی تشکر کرد.



این گزارش حاکیست: در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی معاون آموزشی دانشگاه، سرپرست دانشکده و هدایایی از تلاشهای دکتر رضوان منیری تجلیل به عمل آمد.














  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12822
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/97/12/MONIRI.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب