نظارت و پیگیری اجرای عملیات تعمیرات، تدارکات و انبارداری در دانشکده
نظارت بر موارد ایمنی ساختمان، از جمله نگهداری روزآمد آسانسورها و وسایل آتشنشانی
تکمیل و ذخیرهسازی مکفی مواد مصرفی و نظارت بر نحوه توزیع آن
پیگیری خرید مواد مصرفی و ملزومات درخواستی گروههای آموزشی
تهیه و ارائه گزارشهای دورهای از میزان مصرف مواد و تجهیزات
برنامهریزی و اجرای طرحهای مربوط به مصرف بهینه مواد و تجهیزات در راستای کنترل هزینههای غیرضروری
هماهنگی در زمینه پیشبینی نیازها و تهیه ملزومات تخصصی مصرفی و تجهیزاتی
هماهنگی و نظارت بر تدارکات و پذیرایی جلسات، نشستها و بازدیدها
تهیه، تجهیز و آمادهسازی سالنهای جلسات
تجهیز، بهروزرسانی، نگهداری و نظارت بر وسایل سمعی بصری سالنها و کلاسهای درس
پیگیری امور مربوط به جا به جایی یا تغییر کاربری اتاقهای دانشکده به منظور استفاده بهینه از فضاهای فیزیکی موجود
اجرای طرحهای تنوعبخشی و زیباسازی فضاهای عمومی داخل ساختمان
نظارت مستمر بر نحوه نظافت فضاهای فیزیکی حوزه ستادی دانشکده
هماهنگی و پیگیری رفع نیاز واحدهای مختلف دانشکده به وسیله نقلیه
پیگیری امور قراردادهای عمومی (غیرآموزشی)
نظارت بر برپایی غرفهها و نمایشگاهها در دانشکده
هماهنگی کامل با حوزه ریاست و معاونت اجرایی دانشکده در خصوص پیگیری امور خارج ار دانشکده
ارائه گزارش عملکرد به صورت دورهای و منظم
انجام سایر امور محوله از سوی مافوق
مدیریت و نظارت بر کارکرد نیروهای خدماتی شاغل در آن مرکز به همکاری مسئول خدمات دانشکده
ارسال گزارش از کمبود و نواقص آن مرکز به صورت دوره ای و پیگیری تا زمان رفع مشکل
مدیریت و نظارت بر کلاس های درس آن مرکز با تعامل و هماهنگی دانشکده
اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
هماهنگی و مدیریت سالن اجتماعات دکتر یلدا با همکاری روابط عمومی دانشکده
انجام سایر امور محوله طبق پست سازمانی براساس دستورات مافوق