دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1399/09/15 - 14:15
  • تعداد بازدید : 230
  • تعداد بازدیدکننده : 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zfra

کارآموزان گروه پزشکی اجتماعی با ساختار مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت آشنا می شوند

کارآموزان گروه پزشکی اجتماعی از تاریخ ۱۳۹۹/۹/۱۲ لغایت ۱۳۹۹/۹/۱۸، با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت شهری، با خدمات سلامت سطح اول و ساختار مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت آشنا می شوند...




کارآموزان گروه پزشکی اجتماعی از تاریخ ۱۳۹۹/۹/۱۲ لغایت ۱۳۹۹/۹/۱۸، با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت شهری، با خدمات سلامت سطح اول و ساختار مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت آشنا می شوند.



مدیر گروه پزشکی اجتماعی با بیان این خبر اظهار داشت: این گروه متولی ارائه آموزش به منظور افزایش دانش،نگرش و عملکرد دانشجویان در خصوص ایجاد رویکرد انسان سالم و سلامت همه جانبه، نهادینه کردن راهبردهای مراقبت های اولیه سلامت در سطح جامعه، خانواده و افراد، پزشک خانواده، نظام ارجاع و تعیین کننده های اجتماعی سلامت در جامعه تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت شهری می باشد.



دکتر مجتبی صحت ادامه داد: بدیهی است تربیت و آموزش دانشجویان لازم است به گونه ای باشد که ضمن دارا بودن دانش، مهارت و توانمندی لازم در شناخت ، برنامه ریزی و حل مشکلات بهداشتی و درمانی گروه های جمعیتی، انجام خدمات در سه سطح پیشگیری را نیز در بر داشته باشد.



 



کارآموزان گروه پزشکی اجتماعی 


از تاریخ ۱۳۹۹/۹/۱۲ لغایت ۱۳۹۹/۹/۱۸


با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت شهری، با خدمات سلامت سطح اول و ساختار مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت آشنا می شوند.


مدیر گروه پزشکی اجتماعی بیان کرد:


این گروه متولی ارائه آموزش به منظور افزایش دانش،نگرش و عملکرد دانشجویان در خصوص ایجاد رویکرد انسان سالم و سلامت همه جانبه، نهادینه کردن راهبردهای مراقبت های اولیه سلامت در سطح جامعه، خانواده و افراد، پزشک خانواده، نظام ارجاع و تعیین کننده های اجتماعی سلامت در جامعه تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت شهری می باشد.


بدیهی است تربیت و آموزش دانشجویان لازم است به گونه ای باشد که ضمن دارا بودن دانش ، مهارت و توانمندی لازم در شناخت ، برنامه ریزی و حل مشکلات بهداشتی و درمانی گروه های جمعیتی، انجام خدمات در سه سطح پیشگیری را نیز در بر داشته باشد .



  • گروه خبری : اخبار پزشکی اجتماعی
  • کد خبر : 13467
کلمات کلیدی

تصاویر

http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/0.0.arm_unversity__kaums.png
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب