دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1397/12/25 - 09:44
  • تعداد بازدید : 875
  • تعداد بازدیدکننده : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Znf9

نشست صمیمانه سرپرست دانشکده پزشکی با کارکنان

نشست صمیمانه سرپرست و معاونین دانشکده پزشکی با کارکنان این دانشکده روز سه شنبه مورخ 21/12/97 در سالن یلدا مجتمع آموزشی پژوهشی فرقانی برگزار شد...




نشست صمیمانه سرپرست و معاونین دانشکده پزشکی با کارکنان این دانشکده روز سه شنبه مورخ 21/12/97 در سالن یلدا مجتمع آموزشی پژوهشی فرقانی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی سرپرست دانشکده در این نشست ضمن تمجید از اقدامات انجام شده در سال 97 به نتیجه رسیدن این اقدامات اثر بخش را مرهون زحمات کارکنان سخت کوش این دانشکده عنوان کرد.



دکتر سید امیر حسن متینی سالی سرشار از خوشبختی و بهروزی در سایه ایزد منان مسئلت نمود و ابراز امیدواری کرد با تلاش دو چندان در راستای ارتقای دانشکده تلاش کنیم.



معاون اداری مالی دانشکده نیز در این نشست در خصوص منابع انسانی، تجهیزات، فعالیت های آموزشی و ... در سال 97 گزارش مبسوطی را ارائه نمود.



دکتر مجید حسن زاده همچنین از تلاش های کلیه کارکنان دانشکده پزشکی که در راستای تعالی بیش از پیش دانشکده گام برداشتند تقدیر کرد.



معاون علوم پایه و تحصیلات تکمیلی دانشکده ضمن اشاره به فعالیت های آموزشی انجام شده در سال جاری در دانشکده پزشکی، همبستگی و همدلی کارکنان این دانشکده را رمز موفقیت و پیشرفت کارها بیان کرد.



این گزارش حاکیست در ادامه کارکنان ضمن تشکر از دید باز مدیران دانشکده پزشکی و همدلی آنها با کارکنان در خصوص مسایل اداری، مالی، رفاهی و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.



 














  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12847
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/97/12/samimi1.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب