دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1396/06/25 - 14:10
  • تعداد بازدید : 1023
  • تعداد بازدیدکننده : 75
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZpN9

جلسه معارفه دانشجویان دستیاری جدید الورود دانشگاه برگزار شد

جلسه معارفه دانشجویان دستیاری جدید الورود با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، سرپرست دانشکده پزشکی و سایر مسئولین روز شنبه مورخ 25/6/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد...




جلسه معارفه دانشجویان دستیاری جدید الورود با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، سرپرست دانشکده پزشکی  و سایر مسئولین روز شنبه مورخ 25/6/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان دستیاری جدیدالورود دانشگاه برای آنها در این دوره حساس آرزوی موفقیت کرد.



دکتر ابراهیم کوچکی با اشاره به  به پذیرش دانشجوی دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از سال 1371 تاکنون تصریح کرد: تمام تلاش مسئولین دانشگاه در راستای مهیا نمودن امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و معیشتی دانشجویان است تا این عزیزان دغدغه ای جز تحصیل و تلاش علمی نداشته باشند.



معاون آموزشی دانشگاه دانش اندوزی و مردم داری را دو ویژگی بارز دانشمندان، علما و پزشکان ایرانی دانست و اظهار داشت: تاکید بر اخلاق مداری علاوه بر دانش اندوزی دلیل عمده موفقیت علما و پزشکان زبان زد ایرانی است.



دکتر همایون نادریان دوره دستیاری را از عالی ترین دوره های آموزشی پزشکی دانست و افزود: مطالبه گری در کسب علم ازویژگی های اصلی این دوره است.



وی بر لزوم رعایت نظم در محیط بیمارستان، تعامل دانشجویان با یکدیگر و اساتید تاکید کرد.



معاون پژوهشی دانشگاه نیز در خصوص تسهیلات ویژه برای  امور پژوهشی دستیار مطالبی را بیان کرد.



دکتر غلامعلی حمیدی با اشاره به وجود کتابخانه دیجیتال اظهار داشت: دسترسی به بانک های اطلاعاتی برای دانشجویان در هر قسمت از دانشگاه محیا شده است.



وی با اشاره به کارگاههای توانمندسازی که پس از جلسه معارفه به صورت مدون برگزار می شود بر لزوم شرکت در این کارگاهها در طول سال تاکید کرد.



سرپرست دانشکده پزشکی نیز در این مراسم  به بیان تاریخچه ای از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تعداد دانشکده ها و  مراکز آموزشی- درمانی، و مراکز  تحقیقاتی پرداخت.



 دکتر عباس تقوی اردکانی تعداد اعضاء هیئت علمی دانشکده پزشکی را 143 نفر عنوان کرد که از این تعداد  12 استاد، 48 دانشیار، 74 استادیار و 9 مربی است.



وی تعداد دستیاران شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی را 160 نفر معرفی کرد  و اظهار داشت:  از این تعداد، 20 نفر در رشته کودکان، 23 نفر در رشته داخلی، 21 نفر در رشته زنان و زایمان، 18 نفر در رشته جراحی عمومی، 15 نفر در رشته بیهوشی، 13 نفر در رشته روان پزشکی، 11 نفر در رشته پاتولوژی، 15 نفر در رشته رادیولوژی ، 9 نفر در رشته بیماری های عفونی، 11 نفر در رشته مغز و اعصاب، می باشند.



دکتر تقوی، تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی را 1156 نفر برشمرد که از این تعداد 160 نفر در مقطع رزیدنتی، 21 نفر در مقطع PHD، 102 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 767 نفر در مقطع پزشکی، 106 نفر در مقطع کارشناسی تغذیه  تحصیل می کنند.



دکتر اسماعیل فخاریان نیز در این مراسم در خصوص اخلاق حرفه ای، ارتقای توانمندی حرفه ای، رازداری و صداقت با بیماران، توزیع عادلانه منابع محدود، تولید دانش و نیروی انسانی و تولید و توسعه فرهنگ مطالبی را بیان نمود.



این گزارش حاکیست: معاون آموزشی علوم بالینی دانشکده، معاون اداری مالی دانشکده و معاون پژوهشی دانشکده نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.








  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12222
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/6/moarefe1.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب