دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1396/07/19 - 14:38
  • تعداد بازدید : 706
  • تعداد بازدیدکننده : 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZQN9

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده پزشکی برگزار شد

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده پزشکی با حضورسرپرست دانشکده پزشکی، معاونین آموزشی علوم پایه، معاون اداری ولی مالی دانشکده و سایر مسئولین روز سه شنبه مورخ 18/7/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد...




جلسه معارفه دانشجویان  جدید الورود دانشکده پزشکی با حضورسرپرست دانشکده پزشکی، معاون آموزشی علوم پایه و تحصیلات تکمیلی، معاون اداری ومالی دانشکده  و سایر مسئولین روز سه شنبه مورخ 18/7/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا سرپرست دانشکده پزشکی، در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان  جدیدالورود دانشگاه برای آنها در این دوره حساس آرزوی موفقیت کرد.



دکتر عباس تقوی اردکانی به بیان تاریخچه ای از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تعداد دانشکده ها و  مراکز آموزشی- درمانی، و مراکز  تحقیقاتی پرداخت.



وی  تعداد اعضاء هیئت علمی دانشکده پزشکی را 143 نفر عنوان کرد که از این تعداد  12 استاد، 48 دانشیار، 74 استادیار و 9 مربی است.



دکتر تقوی تعداد دستیاران شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی را 160 نفر معرفی کرد  و اظهار داشت:  از این تعداد، 20 نفر در رشته کودکان، 23 نفر در رشته داخلی، 21 نفر در رشته زنان و زایمان، 18 نفر در رشته جراحی عمومی، 15 نفر در رشته بیهوشی، 13 نفر در رشته روان پزشکی، 11 نفر در رشته پاتولوژی، 15 نفر در رشته رادیولوژی ، 9 نفر در رشته بیماری های عفونی، 11 نفر در رشته مغز و اعصاب، می باشند.



سرپرست دانشکده، تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی را 1156 نفر برشمرد که از این تعداد 160 نفر در مقطع رزیدنتی، 21 نفر در مقطع PHD، 102 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 767 نفر در مقطع پزشکی، 106 نفر در مقطع کارشناسی تغذیه  تحصیل می کنند.



معاون اداری مالی دانشکده پزشکی نیز در این نشست ضمن اشاره به  تاریخچه ای از شهرستان کاشان، مشاهیر و امکان تاریخی کاشان در خصوص وضعیت موجود دانشکده پزشکی و برنامه های آتی مطالبی را بیان کرد.



دکتر مجید حسن زاده قبولی بیش از 40 نفر از اینترنها و فارغ التصیلان پزشکی در امتحان دستیاری و بیش از 25 درصد از دانشجویان رشته تغذیه در کارشناسی ارشد و قبولی رزیدنتها در امتحان برد و قرار گرفتن برخی از آنان جزء ده درصد کشوری را از نقاط قوت این دانشکده دانست.



وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه قبولی دانشجویان در مقاطع بالاتر و نیز اعتبار درونی نمرات امتحانی دانشجویان دارای رتبه دوم کشوری است.



دکتر حسن زاده، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از قوانین و مقررات آموزشی دانشکده، خرید تجهیزات آموزشی، ایجاد محیطهایی جذاب در راستای ماندگاری بیشتر دانشجویان، امکانات رفاهیبرای اساتید، ایجاد اتاق اساتید و ... از فعالیت های  در دست اقدام این دانشکده برشمرد.



مسئول اساتید مشاور دانشکده نیز ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مشاوره و راهنمائی در دستیابی دانشجویان به اهداف آموزشی، گزارشی از  آیین نامه استاد مشاور مصوب سی و نهمین جلسه  شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برای دانشجویان کلیه مقاطع دانشگاه‏های  علوم پزشکی را ارائه داد.




  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12246
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/7/moarefe.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب