دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1396/11/11 - 15:18
  • تعداد بازدید : 1418
  • تعداد بازدیدکننده : 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zb79

جشن روپوش سفید در دانشگاه برگزار شد

آئین جشن روپوش سفید و آغاز دوره بالینی 76 نفر از دانشجویان ورودی مهر ماه 93 دانشکده پزشکی دانشگاه روز ظهر سه شنبه مورخ 10/11/96 در سالن آمفی تئاتر دانشکده دندان پزشکی برگزار شد...




آئین جشن روپوش سفید و آغاز دوره بالینی 76  نفر از دانشجویان ورودی مهر ماه 93  دانشکده پزشکی دانشگاه روز ظهر سه شنبه مورخ 10/11/96 در سالن  آمفی تئاتر دانشکده دندان پزشکی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، دکتر محمدرضا شریف معاون پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه، در این آیین موضوع مهم اخلاق در حرفه پزشکی را بیان کرد و اظهار داشت: شما دانشجویان بایستی اخلاق و دانش مورد نیاز را برای حل مشکلات بیماران همراه با برخورد مناسب کسب کنید.



مدیر دفتر توسعه دانشکده پزشکی در این مراسم، ضمن خیر مقدم به حاضران، از اهداف برگزاری جشن، مسئولیت خطیر و تعهداتی که در این زمینه بر عهده دانشجویان می باشد سخنانی را عنوان کرد.



دکتر منصوره مومن هروی همچنین در خصوص شرح وظایف کارآموزان و معرفی گروههای بالینی دانشگاه  گزارش مبسوطی را ارائه داد.



دکتر اسماعیل فخاریان  در ادامه با قرائت میثاق نامه، توصیه هایی را در خصوص حفظ حقوق بیماران برای دانشجویان دوره ی فوق بیان نمود.



 این گزارش حاکیست: در این مراسم به سه نفر از دانشجویان برتر (علیرضا رضایی، زهرا عباسی و سروش ربانی)  به رسم یادبود  لوح تقدیر و هدایایی داده شد.



گفتنی است جشن روپوش سفید به منظور آشنایی دانشجویان با تعهدات و رعایت اصول اخلاق حرفه ای خود و آغاز دوره کارآموزی دانشجویان برگزار می شود.












  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12380
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/akhbar/11/roopoosh1.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب