دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1401/11/08 - 10:25
  • تعداد بازدید : 179
  • تعداد بازدیدکننده : 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9ya

اعضاء هیأت بورد گروه آموزشی تغذیه وزارت بهداشت از دانشگاه بازدید کردند

اعضاء هیأت بورد گروه تغذیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز چهار‌شنبه مورخ 5/11/1401 از گروه تغذیه دانشگاه بازدید کردند...




اعضای هیئت بورد گروه تغذیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز چهار‌شنبه مورخ 1401/11/5 از گروه تغذیه دانشگاه  بازدید کردند.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این بازدید به منظور امکان سنجی ظرفیتهای دانشگاه در خصوص  تاسیس مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته تغذیه بالینی صورت گرفت.



دکتر محمدجواد حسین زاده، دکتر حسن مظفری، دکتر غلامرضا عسگری  اعضاء هیئت بورد گروه تغذیه وزارت بهداشت در این بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی گروه و مراکز مرتبط با گروه در بیمارستان بهشتی بازدید  به عمل آوردند.



بر اساس این گزارش،در نشست سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی و اعضای هیئت علمی گروه  دانشگاه با  اعضاء هیأت بورد وزارت متبوع ، چالشها و مسایل  پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.



دکتر نسرین شریفی  مدیر گروه تغذیه دانشگاه نیز در این نشست در رابطه با سابقه گروه، اهمیت این رشته، اعضای هیئت علمی، امکانات گروه، فعالیتهای آموزشی گروه توضیحات مبسوطی ارائه نمود.



در ادامه هریک از اعضاء دیدگاه های خود را در مورد تاسیس مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته تغذیه بالینی ، امکانات و شرایط ، انگیزه و علاقه خود جهت پذیرش دانشجو و توجه دانشگاه به این امر را بیان کردند.



در جلسه اختتامیه که پایان همان روز باحضور معاون آموزشی دانشگاه و مسئولین دانشکده  و اعضای هیئت علمی گروه تغذیه برگزار گردید اعضای هیئت بورد گزارش بازدید خود را ارائه داده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.








  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 14031
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب