دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • تاریخ انتشار : 1398/04/01 - 14:23
  • تعداد بازدید : 873
  • تعداد بازدیدکننده : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUg9
همزمان با سراسر کشور:

آزمون صلاحیت بالینی دانش آموختگان پزشکی دانشگاه برگزار شد

سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کاشان، از برگزاری آزمون تعیین صلاحیت بالینی پزشکان عمومی همزمان با سراسر کشور در روز شنبه مورخ 1/4/98 در این دانشگاه خبر داد...




سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کاشان، از برگزاری آزمون تعیین صلاحیت بالینی پزشکان عمومی همزمان با سراسر کشور  در روز  شنبه مورخ 1/4/98 در این دانشگاه خبر داد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی؛ دکتر سید امیر حسن متینی با اعلام این خبر افزود: آزمون صلاحیت های بالینی به منظور ارزیابی تعیین توانمندی بالینی دانش آموختگان پزشکی عمومی برگزار می شود و شرط فارغ التحصیلی همچنین شرکت در امتحان دستیاری دانشجویان در مقطع کارورزی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی می باشد.



مدیر مرکز صلاحیت های بالینی نیز  با اشاره به شرکت تعداد 30 نفر از دانشجویان رشته پزشکی مشغول به تحصیل در مرحله کارورزی در آزمون صلاحیت های بالینی این دوره اظهار داشت:آزمون در دو گروه 15 نفره برگزار شد.



دکتر زهرا سلیمانی  افزود: برای این نوبت از آزمون 12 ایستگاه  سوال و3 ایستگاه استراحت طراحی شده و مدت زمان هر ایستگاه 6 دقیقه با احتساب یک دقیقه زمان چرخش میان ایستگاه ها است.



گفتنی است: سرپرست دانشکده پزشکی به همراه معاون اداری مالی دانشکده از روند برگزاری آزمون که به همت مرکز مهارتهای بالینی دانشکده برگزار شده بود، بازدید نمودند.








  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبر : 12934
کلمات کلیدی

تصاویر

http://medicine.kaums.ac.ir//UploadedFiles/98/akhbar/4/1.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو
تنظیمات قالب