تامین اعتبار درخواست های خرید بر اساس درخواستهای دانشکده
اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
پیگیری درخواستهای تخصیص از برنامه و بودجه و درخواست تنخواه گردان از مدیریت مالی و نامه های مربوطه
بررسی اسناد و صدور چک در وجه ذینفعان
پیگیری و پرداخت حقوق کارکنان اعم از قراردادی و تبصره 3و4 و اضافه کاری و ماموریت و حق التدریس و ....
تنظیم اسناد پس از پرداخت و فیشهای مربوط جهت واریز در ستاد دانشگاه
شرح وظایــف کارشناس امورمالی:
انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات و تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضاء آنها
انجام رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی و پرداختها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط
همکاری در تعیین و تنظیم بودجه دانشکده ها بر اساس خط مشی تعیین شده و نیازهای دانشکده
کنترل صورت مغایرت بانکی و حسابهای مرتبط و رفع اختلاف در میان آنها
نظارت بر امور مربوط به اموال و دفاتر اموال بر حسب واحد مورد نظر
نظارت دقیق بر درآمدها و رسیدگی اسناد مربوط به واریز وجوه دریافتی به حساب بانکها
رسیدگی و تنظیم اسناد حسابداری .
رسیدگی به حساب اموال و تهیه صورت های مالی
انجام کلیه امور محوله از طرف مسئول مافوق
شرح وظایــف کارپرداز:
پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق
پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر
تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن
تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید
دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواهگردان لازم
تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواهگردان
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق