رسالت دانشکده پزشکی : ما برانیم تا دانشجویانی تربیت نماییم که در موقعیت حرفه ای از اساتید خود برتر باشند

4:27:15 PM 1400 / 07 / 01
 


معرفی دفتر توسعه آموزش پزشکی (EDO)
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

 

 

دفتر توسعه آموزش (EDO) پزشکی از سال 1390 به عنوان بازوی اجرایی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی(EDC)  دانشگاه تحت نظر ریاست دانشکده به منظور ارتقاء کیفیت آموزش تشکیل شده است. دفتر توسعه در حوزه های برنامه ریزی درسی، ارزیابی آزمون‌ها، ارزشیابی و توانمندسازی اعضا هیات علمی وجذب و تبدیل وضعیت ایشان فعالیت می کند.

 

مدیر:

   دکتر الهه میانه ساز

    متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

    رتبه علمی: استادیار                                

    آدرس پست الکترونیک: Elaheh.mianehsaz@gmail.com

    رزومه

 

کارشناس ها:

 

      لیلا عرفانی راد

      کارشناس رشته بهداشت عمومی

 

    زهرا ناظمی

        کارشناس ارشد HIT

 
 

 

شرح وظایف:

  • ارتقاء توانمندی های اعضای محترم هیئت علمی در زمینه های مختلف آموزشی
  • هدایت، هماهنگی، اجرا و نظارت بر تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی
  • اهتمام در اجرای روشهای نوین آموزشی و مطالعه جهت توسعه و ارتقای کیفیت آموزش دانشکده
  • هدایت، هماهنگی، اجرا و نظارت بر ارزشیابی اعضای هیئت علمی و فرآیندهای یاددهی و یادگیری در دانشکده

 

 

  آدرس:کاشان- بلوار قطب راوندی- دانشگاه علوم پزشکی- دانشکده پزشکی- طبقه همکف- اتاق شماره 7

  تلفن تماس:  55589429- 031  و 55009999- 031 داخلی: 3553

  آدرس پست الکترونیک: kaums.EDO@gmail.com

            

آخرین ویرایش: 1400/6/28

شرح وظایف:

  • ارتقاء توانمندی های اعضای محترم هیئت علمی در زمینه های مختلف آموزشی
  • هدایت، هماهنگی، اجرا و نظارت بر تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی
  • اهتمام در اجرای روشهای نوین آموزشی و مطالعه جهت توسعه و ارتقای کیفیت آموزش دانشکده
  • هدایت، هماهنگی، اجرا و نظارت بر ارزشیابی اعضای هیئت علمی و فرآیندهای یاددهی و یادگیری در دانشکده
  •  

شرح وظایف:

  • ارتقاء توانمندی های اعضای محترم هیئت علمی در زمینه های مختلف آموزشی
  • هدایت، هماهنگی، اجرا و نظارت بر تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی
  • اهتمام در اجرای روشهای نوین آموزشی و مطالعه جهت توسعه و ارتقای کیفیت آموزش دانشکده
  • هدایت، هماهنگی، اجرا و نظارت بر ارزشیابی اعضای هیئت علمی و فرآیندهای یاددهی و یادگیری در دانشکده
  •  
   

جشنواره پرتال

انتخاب پرتال برتر